Wanna win a goodiebag?

I most definitely do! Yet another entry in Norwegian my darling English readers, but you’ll survive, because there’s really only two of you.

Flere av dere har kanskje fått med dere snikreklameringa mi for Adriane sin utrolige konkurranse?
Du kan vinne en goodiebag til en verdi av 600kr :O Makan til premie.
Det du trenger å gjøre er å gå inn på bloggen hennes, les litt, lag din egen post om konkurransen og si ifra til Adriane at du deltar.
Hun har også røpet hvor premiene er fra, til oss trofaste lesere:



Ikke kom her og si at dette ikke gjør deg nysgjerrig? Jeg er supernysgjerrig.
Så er det litt reklame for denne herlige jenta, samt bloggen hennes:
Det vel igrunn ikke så lenge siden Adriane skrev en koselig kommentar på et av mine innlegg, jeg kikka tilbake på hennes, og siden har det blitt flere besøk. En av mine absolutt favorittblogger.
Hun er en jente på 21 år, som skriver om de fleste tema, både ting vi liker å snakke om, men spesielt ting vi IKKE snakker så mye om, og er veldig åpen og ærlig om egne erfaringer. Hun er ikke redd for å sette i gang litt diskusjoner, og innleggene er alltid veldig reflekterte.
Jeg har sjelden vært en som skriver lang kommentarer, men hennes innlegg engasjerer meg, slik som det nyeste:
Speil, speil på veggen der, hvor hun snakker om det perfekte mennesket.
Nå har jeg posta linken til henne så mange ganger at du burde skjønne hvordan du finner fram!
Her er da mitt litt mer kreative bidrag, jeg håper dere syns det er like morsomt som jeg syntes d var å lage:P

Categories: Uncategorized | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Wanna win a goodiebag?

  1. Aw haha I don’t understand the bit that you wrote but the video was silly and brilliant =D

  2. hahaha ^^

  3. Well done, we both think Ida should win, so now she should! hehe

  4. sv: aw, tusen takk snuppa!🙂

    så utrolig morsomt bidrag😀 du er så søt!

  5. hehe.. guuud å herlig du er:) Beklaher at jeg ikke har svart men har vært på jobb til nå:(

    1: Du satte meg virkelig ut på komentaren på det sise innlegget mitt. jeg kjente klumpen i halsen og tårene presset på.. Jeg ble virkelig rørt av det du skrev, og det skal som regel noe til. så Tusen takk snuppa:)

    2: hehe.. elsket videoen din. virkelig noe uten om det vanlige.. Blir virkelig sittende å smilie i 3,5 minutt:) Fantastisk:)

  6. Utrolig bra bidrag Ida!😀 Jeg håper du vinner ^^

  7. Hærlige Pæra mi❤ om du ikkje vinn so vekje eg!:D Soooo søte atte!

  8. Hi, sweetie. Thanks for all of your lovely comments. Since I’ve seen quite a fiew very lovely pics of you, I know for certaon that you’re really beautiful. My cousin tool some pictures tonight, and i think that they could be like the “virgin photos” og myself – late blogger time.

    Water’s simple the best thing one can drink.🙂

    Love yooooou.

  9. And oh – just saw the video. You’re so adorable! We did it, we did it!! ^^,

  10. RE: Jeg vet, det er helt sinnsykt hvordan noen kan vurdere å gjøre noe sånn i det heletatt. Samme om de er edru eller ikke.

  11. As one of your English readers, I totally agree with everything you wrote. =P

  12. Jeg heier på deg, du fortjener å vinne med den videoen😀

  13. JA! du bør vinn😀
    morsom video🙂

  14. ninusen

    Haha, that was a funny video🙂

  15. Pingback: Vinneren er kåret. : Mitt liv i blekk

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

