Friday

I know I shouldn’t, but I’ve taken today off, completely..
I have loads to do and I will regret it in the morning, but I’ll worry then..
Today:
went to specsavers and found out I only really need reading glasses and my old glasses were too strong.
So it didn’t actually matter too much that I never wear mine.
Got two pairs of funky designer glasses from osiris for £125, it was a 2 for 1 deal.
Renate got two funky cool ones too:D
(we get them next friday)
then it was home for lunch before we’re hitting town tonight, probably cheekys:P
I’ve booked Renate to do my make up:P she’s brilliant!
That’s about it really!

P.S. Remember my Disney Comp in the post below

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 19 Comments

Post navigation

19 thoughts on “Friday

  1. Noen dager må man bare ta en “dag av” ;P Slik at man kan gjøre andre ting man har tenkt å gjøre.
    Jeg har gjort minimalt i dag også, ikke helt frisk enda, så psyker meg opp til jobb imorgen og søndag. men tipper de to dagene går fort (som alltid!).

    Ha det fint i kveld da!🙂

  2. Så kult :)må få se biiiilder!🙂 jeg må også en tur til øyelegen, sjekke synet. Har egentlig lesebriller, men bruker de aldri:/ iik.. så det er sikkert blitt verre med synet:/

  3. Få se deg med brillene da. Jeg har også briller, men bruker de bare på skolen.

  4. kos dokke😀

  5. You looked smokin’ hot babes😉

  6. sv: tusen takk:) det va ein fine kommentar så gjorde meg glaaa🙂

    og enige med det renate seie her😉

  7. ooh, vi må få se brillene når de kommer!

  8. That’s a rockin’ picture! =)
    Hope you have fun tonight girls, and make sure to be able to walk home straight ;]

    I take a day off occasionally too, and I think that both the body and soul need it.

    Congratulations on the new glasses, I remember having mine on for 5 years (I was done 6 years ago). I hated them at first, because I HAD to wear them to get my eyes somewhat even, but when I could stop using them, I became jealous of my sister for needing reading glasses ^^

    Answ.: Thanks, dear! You really think so? I hope there’ll be answers soon, and we’ll just have to trust Paul McCartney and the Beatles when they say “There will be an answer, let it be”.

  9. we did have fun last night yes😀 hehe

  10. hehe.. digget bilde.. Utrolig tøft..
    SV: så kos at du føler meg, følger deg også snuppa:) utrolig koselige ord:) Håper du blir med på konkuransen jeg poster i morgen:)
    Hatt en fin helg forresten?

  11. Jeg vil også ha nye briller, også må jeg sjekke øynene mine igjen, har gått over et år siden jeg sist sjekket.

    Men du?
    Du bor jo i England, og jeg lurer på hvordan… hehe.
    altså prøvde dere å finne skole komme inn på det også finne en plass og bo eller hvordan?
    har dere jobb forresten?🙂

  12. sv: ja, det er veldig sant.. blir så mange å gi til, at man til slutt ender opp med å ikke gi til noen i det hele tatt:/

  13. hmmm, trur jeg har ordnet komentar greiene nå:) Tusen takk for at du sa i fra.. ja konkuransen kommer ut om ikke så lenge:)

  14. Sikkert kjempestilige briller🙂 Og fridager fortjener man nå og da, ikke ha dårlig samvittighet.😉

    Og jeg er sikker på at dere hadde det knallgøy ute på fredag. Skulle gjerne joina om jeg kunne😉

  15. Elena

    Nice deal!😉

  16. Sv: Hihi, æ drekk julebrus når æ vil etter den kjæm. Den e så god så æ nyte den mens æ kan🙂

  17. SV: hehe, teen smakte godt og er på Stjørdal nå🙂

    ok, takk skal du ha for hjelp🙂
    høres utrolig morsomt ut, håper jeg noen gang kommer meg ut av denne skolen for å gjøre noe morsomt da, hehe😛

  18. Da er konkuransen ute snuppa:)

  19. åååå så spennende:) Gleder meg masse til å se hva du finner på:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

