Disney-Competition

It’s been a little while since I had my last competition on here,
now it’s about time again isn’t it?
I am calling it the disney competition because the prize will be a little something from the disney store.
hopefully me and Renate are heading in to birmingham soon, so we can buy christmas pressies.
And in Birmingham they have a Disney shop!

The theme is very in sync with the disney topic..

CHILDHOOD!!

It is a very open theme once again, and you can write about a childhood memory, record yourself singing a song from your childhood, take a photo that captures your notion of childhood.Make a new blog entry on your blog about it and make sure you advertise this competition in your post and post a link back to your blog once you’ve entered.

You have one week to impress me and Stitch! aka 21/10/09

peek-a-boo

peek-a-boo

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “Disney-Competition

  1. Veldig kul konkurranse! Jeg elsker disney, hehe! Hmm, men jeg kommer hverken på noen spesielle barndomsminner som vil dundre ut alle andres, hehe, og synge gjør jeg væææærtfall ikke, hihi😛 Lykke til til alle som deltar🙂

  2. ja, det er kjempekoslig med hjemmestrikka (har jo masse jeg har fått fra bestemoren til samboeren min da, men koslig med noe man har laget selv også! så satser på å få til to, minst!).

    Tøfler har jeg sååå lyst å lage. Har du noe mønster eller noe du følger, eller følger du oppskrift etter hode?:)

    Kul konkurranse, kanskje jeg blir med!:)

  3. SV: Ooooj, hvor kjøpte du de tennene?😀

    Jeg vil gjerne være med i konkurransen din! Men jeg har egentlig ikke tid til å spille inn en sang (noe som jeg føler er det jeg kan bidra mest med) så jeg bare smetter inn denne sangen, og håper på det beste!😀

  4. så morsom konkurranse! skal se om jeg får tid til å finne på noe. jeg elsker disney (who doesn’t?!)😀

    glemte å svar på en kommentar du skrev på bloggen min.. Ja, speilet er fra ikea🙂 hihi, ikea er digg!

  5. haha, nei, det gav ikke så mye mening, selv om jeg kan se det for meg, på et vis.. men det er sikkert heeelt feil den måten jeg ser det på.. hehe, men kan jo late som jeg skjønner! Får ta disse sokkene først, så får jeg se etterpå om det blir tøfler eller lue eller noe som helst😛

  6. Hehe, fra barndommen ja. Hvor skal jeg begynne??

    Første nyttårsdag etter vi hadde flyttet til Porsgrunn fra Trondheim, dro familien på tur til en strand. Det var jo selvfølgelig kalt og jæ…., og destod glattere på fjellet. Vi gikk jo på fjellet (eller berget eller hva jeg skal kalle det) og plutselig fikk jeg synet på en rakett. Jeg strakk meg etter den og datt selvfølgelig ut i vannet. Jeg minner om at det var 1. Januar. I vannet er det en tett greie som kalles strøm. Denne strømmen dro meg da ned i vannet og utover. Pappa fikk jo sjokk, så han bare stod og så på, men mamma var kvikk i hodet og stupte etter meg. Hun fikk dratt meg opp på land, og pumpet ut vannet, for jeg hadde jo druknet på den tida.
    Det høres jo ut som om det skjedde for ikke mange år siden, men jeg var bare 2 år.

    En ting som mamma har fortalt etterpå er at når jeg datt uti, så snudde jeg meg rundt og så på mamma med et blikk som sa; Skal du ikke redde meg??

    Dette er jo en “killer” historie, haha!!

  7. I’m so going to enter this later after lectures! I have a perfect picture = )

  8. Skal være med, men kommer nok ikke noe innlegg før til helga🙂

  9. sv: Veldig idyllisk ja🙂😀

    Morsom konkurranse! Kan hende jeg joiner😉

  10. SV: takk takk, skal se på den i kveld😀

  11. nei, ikke alle plasser som er like godt egnet for naturmennesker;P hehe, men man må bare gjøre så godt man kan. Er du ferdig med skole til jul, asså?

  12. SV; Ojojojojoj, der misforsto jeg virkelig! Da tar jeg og linker til bloggen din og konkurransen din da vettu. ;p

    Så fint!🙂 Bare si hva du synes om du orker. JEg liker tilbakemeldinger (på godt og vondt)🙂

  13. Disney!!!!

  14. Pingback: Friday «

  15. Waaoow, this is an awesome competition girlie! I’ll so enter. Hm, I think I’ll sing a song. Just have to decide :]

    Answ.: there’ll be pictures uå soon, I just have to go to the loo first. I’ve had a lot of tea! (Something the pictures will be the evidence of).
    Thanks for the lovely comment, you’ve got such a kind and beautiful heart, and I’d very much like to see more of you than that sometime.

    I’ll have to say the same thing to you as I did to Renate, your blog is getting better and better daily. And I think that you’re an awesome girl.

    I miss having the time to blog regularly too, but I guess it’s all about priorities. I’ll try to get them sorted.

    And since I know that it’s possible to miss someone you’ve never met, I’m guessing you’ll know that I miss you too.

  16. Sv: Jo, takk for det.

    Sure ting er jo også godt. De sure paddene er jo nydelige🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

