Recommendation!

Might be a bit biased in saying this cause she’s my best friend!
But you should all have a look at Renate’s Photography blog!
She’s a 2nd year student of Photography at University of Wolverhampton,
and even if she was good before, she’s even better now!

this is just a taster, go and have a look at the rest, I promise you’ll be impressed:

P.S. thanks for all your wonderful and kind words on my previous entry, I appreciate every single one of you❤

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “Recommendation!

  1. Awwww…. så søt du er ida.
    jeg følger selvfølgelig bloggen hennes, OG din så klart hihi…

    Renate er heldig som har en så flink promoter som deg😉

    Klemmer til dere begge! x

  2. Awww så skjønn du e❤

  3. Fine søstra og fine bloggen😀

  4. Renate er en av mine favorittbloggere😀

  5. Ja, hun tar stilige bilder – virkelig!🙂

  6. ja, jeg også syntes det!😀

    Dro dere til Wolverhampton sammen, eller?🙂 bare lurer jeg da, så nysgjerring som jeg er ;P

  7. okei, forstår!🙂 Spennende da! Opplevelse det der da!

    Men nu skal jeg finne sengen! night!

  8. sv: Ja vi får fortsette jakten! Det må da finnes noen mannfolk der ute som vil ha oss?😛 Renate er heldig hun^^,

  9. Renate er kjempeflink!! Hun burde absolutt ha slengt seg på “bildeleken” hver søndag, men jeg tipper hun har mange tilsvarende, viktigere og bedre prosjekter gående uken lang. Elsker foto🙂

  10. sv; Ja, ti uker går alt for fort! Det er snart jul igjen, snart ferie, snart et nytt år… Tiden går så alt for fort!

    Man må jo være litt streng mot seg selv veit du🙂

  11. sv: hehe, ja det virker som det. kom over siden på en eller annen blogg🙂

    kan ikke du eller renate legge ut noen bilder av leiligheten deres i wolvo? har så lyst til å se😀

  12. Hahaha, selfølgelig vil jeg ha oppmerksomhet!😀
    Nei, men tusen takk for omtanken🙂
    Jeg tror også jeg har begynt å bli vampyr. Det er bare å si fra hvis jeg skal bite deg!😀

  13. Sv: Haha, det var godt ja, og du kan prøve å gjette hva jeg skal ha nå??? En runde til🙂

  14. SV: Hahahaha hahaha.

  15. Just tell me when and where :F

    Grr😀

  16. Renate er superduper flinkis!

    SV: Takk!
    Hangover er så hærlig! Får meir og meir lyst til å dra til Las Vegas!;)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

