I’m ready for a change


Miley Cyrus – The Climb

It has taken me such a long time to get to the place I am right now, and I am ready to face myself.
To deal with my issues, every single one of them, because I will drive myself and everyone else crazy if I keep pretending.
I need to start being honest, being myself through and through instead of hiding behind a mask, standing in the shadows, you know all those cliche-metaphors.
Last night was a turning point, and it was needed, long overdue tbh.
In spite of tears, I had the best conversation I’ve ever had in my life, because it was 100% honest.

I know I’m almost speaking in codes here, since if you don’t know me really well, which only a few people do, you would have no idea what kind of issues I am on about.
Well it is everything a normal person goes through really such a confidence, pride, love.. I am just a normal human being, who has been bottling everything up for far too long and it has caught up with me.
I am ready to be okay now.
and I have the most amazing people I could ever ask for right here!
(and even if I say that, it doesn’t make anyone back home any less amazing)

I have so much love in my life and I’m so lucky to be who I am and have so many amazing people in my life!

P.S. Renate has a boyfriend😉
Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 21 Comments

Post navigation

21 thoughts on “I’m ready for a change

  1. Aww that brought me back to tears that did, cause I’m so proud of you darling, and I love you very very very very very very much ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  2. And also, yes I do😀

  3. SV: Ja ikke sant, utrolig kule!😀

    Så bra du har fått masse ting ut, det hjelper utrolig mye å ha flotte mennesker til å hjelpe deg i sånne tider🙂

  4. Siri

    awww,good for you honey! Kanke holde alt inne vettu =) håpe d går bedre no da😀 klem

  5. Jeg skjønner deg utrolig godt, selv om jeg egentlig ikke vet hva det dreier seg om, men jeg kan denne følelsen, og den har jeg ofte noe som gjør meg utrolig frustrert og stresset.
    Men det er bra at du får hodet litt mer klart🙂

    SV: hehe, tidlig og tidlig, har alerede kommet litt snø her i Trøndelag vertfall🙂
    jeg gleder meg til jul, ah, det blir så koselig🙂

    Det blir sikkert godt å se familien og vennene igjen tipper jeg på🙂

  6. håpe du har det greit🙂 eg suns iallefall atte du virke som ei flotte og inteligente jenta ^^ og ikkje minst pen🙂

  7. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  8. så bra du får snakka ut om ting🙂
    mitt inntrykk av deg er et du er ei utrolig flott jente, som er både modig, pen og intelligent, og som alltid stiller opp for andre!

  9. Nå ble jeg glad på dine vegne Ida. Du fortjener å komme over alt som holder deg tilbake og være den herlige personen du virkelig er. Jeg unner deg alt godt virkelig! *klem*

  10. Huff da! Så bra at du får snakka om det i allefall. Håper det går bedre. Fantastisk flott bilde🙂

  11. Det er umulig å ikke være god mot deg, du er jo så god selv!😀

  12. sv: jeg også😀 å handle noe på salg er så herlig!

    hehe, det skjønner jeg i grunn.. men du har vært på utrolig mange bra konserter, du da😀

    hihi, ja besteforeldrene mine er veldig søte🙂

  13. Hej! I’m baaack!😀
    Elsker bloggen din! ;*

  14. SV;SV: Yaaay!😀
    Vet du, jeg klarer ikke velge. Bøkene er kjempebra på sin måte, mens serien er fortryllende vakker på sin måte. Det er nesten umulig å velge. :s
    Da synes jeg du skal komme ut av skapet igjen og innrømme at du fremdeles er en vampyrgroupie. Så kan vi jo være det sammen?😀
    Joda, det er litt digg. Det skal jeg innrømme!😀

  15. SV: Bilder er ute:]

  16. Utrolig vakkert skrevet, Ida! Elsker naturligheten og den åpenheten du har her. Virkelig fint❤

    SV: Tusen takk! Åh, jeg vet ikke hva mer jeg skal si heller, annet enn at jeg ikke synes jeg fortjener det, men setter utrolig stor pris på det! Jeg skriver jo bare fra hjertet, slik som du🙂

    Gjør du ikke? :S Prøv å fjern meg og følg meg igjen, da?

  17. Sv: Jeg tror også det er sunt å skrye av seg selv, men i stillhet. Altså ikke rope det høyt ut at du er flink i ditt og datt, men å si det til seg selv, og føle det. Deilig å føle mestringsevne🙂
    Takk for at du syns jeg er flink til å blogge. Du er ikke så værst du heller, haha!!

  18. SV: Aah, flott😉

    Nei, gjør du? Åh, så braa! Ja, vi har det sykt morsomt med å lage slike sanger. Håper det går bra med deg =)

  19. Du har alltid folk rundt deg Ida, og jeg er en av dem selv om jeg ikke er i England sammen med deg så er jeg alltid nær deg🙂

    Sv; Ja jeg og syntes det hørtes ut som en bra teknikk.
    Eskil er veeeeldig bestemt, og er jeg ikke grinete å sinna (sånn skikkelig) så få jeg ikke noe..
    Kan tenkes jeg er grinete uten å tenke på det selv, og da sier han “På tide me ein røyk kanskje??” hehe, for begynner han å bli lei av meg xD

  20. Awww! This is very happy reading I must say! I’m so proud of you!😀
    Loveyousomuchyouhavenoidea❤

  21. gossipelise

    I love love love love love you!
    I am proud of you!
    annnnnnnnd
    *hugs and kisses*

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

