random ramblings

I already knew before I even opened wordpress today that this blog would be random.
I don’t even know yet what it will be about, I just felt like writing.

Yes as you might’ve guessed I am back at the library, and should be busy burying my head in work,
as you know, i’m not very good at burying myself.. especially not in work.
I was gonna sit down and watch heroes to get the time to go by faster, but I remembered that ghostwhisperer is back.. So I’m watching that now, I did want to believe the rumors, but it was true. Not gonna spoil it in case someone else is waiting for season 5.

Today’s a bit uncertain, because I’m not sure if I am going home after class, if I’m going to the cinema or whatnot.. I just know that I have my american popular culture in an hour, and I love the lecture, but I also hate it..

oh well enough rambling, because you must be bored.. I just have one last thing, and this will be in norwegian..

Tina! hvor er du? også kjent som evanetica, jeg savner bloggen din, har du laga deg ny?
jeg ser henne kommentere joakim radiomann innimellom. men det er fortsatt ingen blogg linka til henne, og jeg savner å blogge med denne søte, koselige jenta! Så hvis du kjenner tina eller er tina, si ifra:) og værsåsnill å lag deg en ny blogg snart? hehe..

one day soon, I hope I’ll have something exciting to write about, to prove my life isn’t as boring as it sounds

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “random ramblings

  1. Ghostwhispers❤

    tusen hjertelig😀❤

  2. sv: Jeg har laga lua ja^^😀 Hekla den😀

    Håper jeg får døgnrytmen på plass ganske snart :O

    Jeg vet nok ikke hvem tina er desverre :S

  3. Ikke røp noenting. Eller egentlig så gjør det ikke noe, for jeg har ikke fulgt med. Jeg bare ser det sånn av og til når det er på tv. Er du begravd nå???

  4. SV: Heidu, Idaa!
    Det er meg, vetdu😀 Ja, jeg glemte å endre adressa mi på kommentaren til Joakim ;$ Men jeg er her, jeg! Så koselig at du har savnet meg, hihi!😀 Men flott at du fant meg. Jeg tenkte jo på deg tidligere i dag, men husket ikke adressa di jeg heller. Hehe, flaks🙂

    Hvordan går det med deg? =)

  5. Random ramblings is good for the soul I’m sure of it.
    Wooop wooop good movie last night, and your life ain’t boring, believe me it could be hell of a lot worse and more boringing!

  6. Hun er tilbake, jeg kommenterte akkurat bloggen hennes hos bloggbyen🙂 her er link:
    http://evanetica.bloggbyen.com/🙂 Ha en fin dag🙂

  7. SV: Tusen takk, søte du! Håper det var til hjelp🙂

    Jaa, var så flaks at jeg dukka opp akkurat da du etterlyste meg ;D Hehe! Ble veldig glad jeg fant deg også, fordi jeg har jo mista en del av de faste leserne etter at jeg måtte bytte adresse, dessuten savnet jeg innleggene dine😀

    Skjønner det er masse stress med skole, ja! Hvor og hva går du nå, da? Er fullt kjør hver dag her. Har allerede blitt utbrent, så har vært hjemme et par dager. Slik går det når de tar fra oss høstferien! Er ikke helt tilfreds med bloggen min enda. Sliter med å få laget meg en fin header, men det skal bli etterhvert.🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

