Making it UP?

See what I did there? did you?
Another Norwegian entry. I apologize, but if you’ve read Renate’s blog today, you would understand why I had to. But as the title reveals, it is an entry to do with make up, and more specifically eye shadow!

Den godeste Reidun Beate, som for bare noen dager siden gav bort en goodiebag til en verdi av 700kr er jaggu ikke snauere enn at hun har enda en konkurranse, med kanskje en enda bedre premie!
Denne gangen kan du vinne 10 valgfrie øyenskygger fra Tikei

Reidun Beate er ikke den første blogger jeg har lest som skryter denne mineralsminken opp i skyene.
Og utifra bilder som hun og andre poster ser jeg jo hva jeg har gått glipp av.
Jeg har aldri vært spesielt noe til sminkedukke, alltid mottatt sminketips fra yngre kusiner eller venner.
Men er det noe jeg virkelig har fått dilla på de siste årene er det øyenskygge, ytterst sjelden finner jeg noen som funker, men med all denne skryten så har jeg troa på at dette kanskje er et merke det er verdt å teste!
Så jeg tror uansett om jeg skulle være så heldig eller ikke er jeg nødt til å teste noen av produktene.
Nå har også min kjære housemate
(som ja, bruker gjerne opp til 2-3 timer på å teste sminke før vi er klar for å svinge oss på byen)
joina konkurransen, så dersom hun skulle være den heldige til å stikke av med premien tror jeg at jeg får lov å prøve.. hihi..
Sneaky? jeg? aldri!! hihi..

Det er ikke så lenge siden jeg startet å følge bloggen hennes, men jaggu har du ikke allerede klart å gi meg en hel masse tips, spesielt når det gjelder sminke.
Gleder meg til mange mange flere bloggposts fra denne bloggern.
(I’m very obvious that this is about as kiss-ass as it gets)

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “Making it UP?

  1. Æsj, sminkegreier.🙂

  2. Lykke til!

  3. SV: Tøffe du og pæra mi;) Eg skal komme meg til Wolvs snart!

  4. Lykke til til deg også :):)

  5. Sv: Vet ikke hva juicy innlegg er engang jeg så, men det høres ut som jeg savner det. Er det skikkelig saftige innlegg?? Hahaha!!

    Ikke alle dager er crappy da, Fredag er jo goddag nummer en:-)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

