Tomorrow

I'm coming home!

Categories: Uncategorized | Tags: | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Tomorrow

  1. WAHEY!
    Back to England = )

  2. Woohoo! =D
    Answ.: Yeah, in Maggie Smith’s office!!! ;D

  3. I’m liking it!

  4. Sv: Skjønner at du syns det virker fjærnt, det gjorde det for meg før også. Heldigvis er det noen som kan faget og lærer det bort, hvis ikke hadde jeg vært sjanseløs.
    11 Rette på tippinga ga den nette sum av 45 kroner. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av🙂

    Du nærmer deg tilbakekomst av rutinene ser jeg, bra det.

  5. goood tur😀

  6. Jaaada dere får vite hemmeligheeeten min enten i kveld eller i morgen!😀

    Det er nok cubuskjolen ja!😀 Yndlingskjolen min^^

  7. SV: Nhaa, så søt du er! Tusen takk ;* Tihi! Jeg tørr ikke å skrive så mye på engelsk, men det har vel litt med at jeg har helst norske lesere også ;p Men at det funker for deg😀

    Ooh, tilbake til skolen? Du får kose deg så mye da! Og god tur❤

  8. God tur tuppa😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

