so..

I don’t update my blog too often do I?
Sorry, I just haven’t found the time..
Nor have I really felt like blogging..

I will be back soon tho.. when I get the time, work is overwhelming atm..

also I probably have to work my last weekend home, the weekend there’s a big party where åge is playing also, probably all my friends are going.. I can say no, but it doesn’t look like they have anyone else..  and i need the money.. i want the money, but I wanna party
I need to decide what I’m gonna do..

Categories: Uncategorized | Tags: , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “so..

  1. Vi veit du kjæm sterkt tbake når du ikke e like travel😀

  2. Sv: What? De har jo utrolig mye pent og kult der! Og det er egentlig ganske dritt, i og med at jeg ikke skal handle der mer :s

  3. Sv. Ja man merker jævlig på Ben på intervju å sånt at han er skummelt arrogant! Irriterende..

  4. Du blogger når du føler for det, jeg leser når du blogger ^^
    Aww bummer om du ska jobb:/ Men ja, peng bli det jo

  5. Du trenger ikke beklage egentlig, det er jo din blogg, og det er ingen (hvertfall ikke jeg) som forventer at du skal blogge så og så mange ganger om dagen/uka. Jeg blogger når jeg føler for det, og det regner jeg med du gjør også. Uansett er det jo bare koselig når andre blogger. Særlig de bloggene man følger.

  6. You don’t have to apologize to me either. I have ups and downs when it comes to blogging, and I think that writing a blog is highly voluntary =)
    Good luck on that (not so easy) decision. I always find myself saying yes when they desperately need someone to take a shift, but I often regret it (in small doses). Whatever you do, try to enjoy yourself as much as you can :]
    Answ.: Thank you so much ♥♥♥

  7. stinavsola

    Sv: Kreativt?? Jo, takk!! Jeg liker litt sånn annerledes skrift, det er igrunn det.
    Du skal til Trondheim imorra du også ja, jeg tar toget opp imorra kveld jeg. Kanskje vi sees??? Hvem vet.

  8. Sv: Jeg kommer på stasjonen i Trondheim kl.0700 Onsdag. Tidlig men…

  9. Blogg når lysten og tiden er til stede! Bloggingen skal ikke bli en tvang eller byrde, vetdu🙂

    SV: Ntåå, tusen takk, Ida!🙂
    Kan tenke meg avfarging sliter en del, ja. Selv har jeg kun stripet ned håret mitt etter å ha hatt det mørkt, men sliter det også. Prøver å finne meg til ro med èn hårfarge nå, men det skal bli spennende å se :p

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

