wishlist?

yes it’s been a little while since i’ve posted a wishlist now,
I am not gonna ramble on about how busy I’ve been and stuff, cause if you read my blog you should know that by now hehe.. but only 3 more shows and it’s over, everything we’ve rehearsed for over the last 3-4 weeks. The Premiere yesterday was amazing, today will be less amazing for a few of the castmembers, lets say the afterparty contained big amounts of alcohol, pro’s and amateurs, they all had a really good time I think. I wasn’t driving or anything myself, but I enjoyed observing the drunkeness rather than participating.
Anyway enough about that…
instead of a wishlist, because I don’t have one just now, I’m gonna recommend a few blogs I’ve been reading lately, it will be in norwegian cause they’re all in norwegian:

Ole Jørgen: han er en koselig fyr som ofte oppdaterer bloggen sin, han legger ved bilder, forteller velvillig om dagene sine og er overall en likanes kar. Dette er vel det man kaller en hverdagsblogg, men det er en morsom hverdagsblogg, og man føler liksom at man blir bittelitt bedre kjent med personen bak ordene når man leser.

Daniel: nok en koselig fyr, han skriver også meget hverdagslig, men innimellom kommer han med temaer som han bryner seg litt på. Han postet nettopp et innlegg om kjærlighet, som va koselig. han tar også mange fine bilder som han poster innimellom. verdt å sjekke ut ihvertfall

Tina: Eller i bloggverden går hun under navnet Evanetica, en veldig koselig jente, som skriver ufattelig vakkert, hun poster nydelig låter som absolutt kler innleggene. Hun har hatt en lengre pause fra blogging, men d ser heldigvis ut som hun er tilbake nå:) og det er ihvertfall jeg veldig glad for.

Monica Yvonne: denne bloggen er en jeg har begynt å lese ganske nylig, men dette er nok en koselig jente, dette er også en ganske hverdagslig blogg, men som med Ole Jørgen, føler man at man blir bittelitt mer kjent med personen bak ordene når man leser.
hun holder postene forholdsvis korte, og poster bilder av stort og smått, noe som gjør bloggen hennes lett å følge med på. Jeg vet at jeg kommer ihvertfall til å følge med denne bloggen fremover.

Herr Myklebust: Nå har det seg sånn at denne karen virker å ha fått nesten litt dilla på bestevennina mi Renate sin blogg, og kommenterer den titt og ofte, mest ofte. og da kan man nesten ikke la vær å kikke innom han sjøl. Virker som en morsom fyr, som blogger om stort og smått som bloggere flest. Verdt å kikke innom

Gunnstein: en fresh 16åring, som tar utrolig tøffe bilder, dessverre har kamera hans blitt stjålet så han fåkke tatt så mye bilder enda, men en del av de han har posta er kjempeflotte. han skriver også ganske morsomt, og virker som en veldig trivelig fyr. Krysser virkelig fingra for et nytt kamera snart Gunnstein, så vi får mer bilder

sist men ikke minst:
Plosiv: Denne frøkna kommenterte min blog en tid tilbake, og siden har jeg ofte kikka innom hennes, blitt inspirert, ledd, kjent d stikker litt i hjerterota når hun kommer med de såre innleggene, hu virker som å være tøff med bein i nesa, og jeg digger nicket hennes:D

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “wishlist?

  1. Haha😀 Renate er en søt jente, men å ha dilla på henne kan jeg nok ikke skryte på meg😛 Men tusen takk for anbefalingen🙂

  2. Nå har du skremt han bort, for han hakke kommentert siste innlegget mitt!
    haha xD

  3. d var vel mer retta mot bloggen din da vettu.. fordi d var der jeg fant godeste herr myklebust sjøl

  4. better now? hehe

  5. hehe :p

    Sv: So do I!! Fightstar’s playing as well, october I think

  6. Bring me the horizon as well I think, tho I don’t know their stuff, only that Oliver Sykes is pretty fit

  7. ÅåÅåååÅe, er det sant?! Du er jo alldeles verdens søteste og snilleste og morsomste og fineste da! Me like you a lot miss!:):) Jeg har utfordret deg til å si positive ting om deg selv også, du er jo så flink til å si positive ting om oss (jeg er veldig rørt og veldig glad akkurat nå, tusen tusen takk!!). Lenke til utfordringen: http://www.plosiv.net/?p=2754🙂

  8. Ntåå! Nå ble jeg nesten rørt! Så fint skrevet. Tuusen takk! Hadde jeg ikke forventa i det heletatt. You made my day, girl😀❤

  9. Koselig å bli anbefalt, hehe!! Høres ut som om det går bra på underholdningssiden din for tida, og det er jo bra.
    Har du forresten hørt noe om “essayen” du leverte inn??

  10. Morsomt med blogganbefalinger :):)

  11. Jupp jupp, it was a loose loose situation really.

  12. Sv: Bigbang er helt fantastisk🙂 Og det går veldig bra, frøken. Jeg forstod hva du mente, egentlig, og jeg ble heller ikke fornærmet over hva det kunne bety. Hun er jo temmelig herlig, så usannsynlig er det jo ikke😛

  13. Answ.: I haven’t seen it yet, unfortunately… My dad says he’s “not that keen”, so I think I’ll just stay in the city after work tomorrow and go alone – or make him drive my brothers there🙂
    I seriously can’t wait any longer **.
    Yesterday held no naps for me, but today I slept for almost three hours after dinner. No one woke me, and I’m suspecting the reason to be that I’d forget about the film tonight (it started at 6PM, and I woke up ten minutes before so). But but. No worries! =)
    Hope you’re having a splendid evening.
    x

  14. Så koselig når folk legger ut sånne lister! ^_^
    Dritbra😀

  15. SV: Takk🙂
    Så koselig det du skreiv! :’D
    You made my night! :b

  16. SV: Hahaha!😀 Jeg vet xD Tusen takk ;D
    Det lover jeg deg vi kommer til å gjøre😉

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

