nervous

Photo 192

Today’s the day, I’ve sent in my resit essay, and I am almost shitting myself (excuse the expression) with nerves, seriously, my student loan depends on this.
And to top that off, the rehearsals for the play starts today as well, and i’m nervous about that too..
But it is mostly the essay. James was so kind to proofread a second time, just to make sure others than David thought I’d pass with it. He said he liked it *phew* but that doesn’t mean my teacher will..

Nerves nerves nerves, I just wanna know if I passed this time, I need to pass this time!!!!!!!

Edit: my lecturer emailed me earlier and said i’d know in about a week..:S

Categories: Uncategorized | 22 Comments

Post navigation

22 thoughts on “nervous

  1. Det gjorde jeg absolutt, men deilig å være hjemme nå🙂

  2. Renate

    Good luck hun, I’m crossing my fingers for you!

  3. SV: Er ekstremt kjedelig å være sjuk…hehe:) Men finner alltid en måte å underhalde meg sjølv på:)

    Det går nok bra med innlevering!” krysser fingrane for deg ! X

  4. Sv: Det er deilig å sykle, men jeg ønsker meg SÅ en ny sykkel nå. Det blir vel ikke før til neste år (kanskje). Ny sykkel er dyrt når man går på skole og ikke bor hjemme🙂

  5. Det høres ikke bra ut med så masse nerver, det er jo et tegn på at du ikke er helt sikker på deg selv og hva du har levert.
    Det er sånn JEG er ihvertfall, men jeg håper jo inderlig at vi to er stikk motsatt av hverandre, haha!!

    Det går så bra så, ikke tenk på det. Nå er den levert, og du kan ikke forandre noe mer på det nå. Bytt nervøsiteten med spenning istede. Krysser fingre for deg.

  6. awh, stakkars. Det er forjævelig (unnskyld uttrykket) å gå rundt slik å ikke vite. Det beste er vel å tenke på noe annet, du kan ikke gjøre noe med den nå som den er sendt, gjort er gjort. Jeg krysser fingra mine for deg – men det går sikkert denne ganga!😀

  7. takk dere er snille og dere har helt rett..
    jeg jobber og danser i massevis fremover så d blir d lite tid til å tenke på d og, heldigvis

  8. Lykke til! Men jeg er sikker på at det går bra. Jeg har trua!! *klem*

  9. Sv: Ja, tenkte å gi de vekk til et sykehus eller noe sånt noe. De fleste er jo av plastikk, så jeg tror ikke jeg får alverdens for de🙂

  10. haha, søtt bilde😛

  11. Du ska sjå d går bra den her gangen😀
    Og det gikk greit me øvelsa t Spele?

  12. lykke til, det går sikkert bra🙂

    forresten, sier Toini Sjånes Pedersen deg noe? Mamma er fadderen hennes, og da vi var på besøk hos henne her om dagen kom vi i snakk om at hun hadde studert et år i england. Jeg spurte hvor hun hadde gått på skole, og da hun svarte wolverhampton sa jeg at jeg visste om to som studerer der – og da spurte hun om det var ida og renate fra verdal :p haha, verden er liten.

  13. jaggu der kan du se hehe, Toini møtte vi non ganger vettu:D
    takk for lykkeønskninger, spelprøver er så langt veldig morsomt.

    og ole, d syns jeg var en kjempegod ide

  14. Renate

    the overskrift makes me sing ymas hehe
    Nervous and your tearing at the seams

  15. Sv: Det er egentlig min yndlingsfarve også, men jeg har liksom så ekstremt mye blått! Tror den røde kommer til å bli brukt mest, som en kontrast til alt det andre blå jeg eier😛

  16. Lykke til! Oppdater med hvordan det gikk da🙂

  17. Renate

    Sv: Sounds good, tvile på at æ har fått somla mæ nå t å fått ti mæ cam ennju da, så bli vel å lån ditt, which is well and good, it has given us some wicked photos in the past ^^ Om æ klare å la vårrå å skift modus heile tia haha

    and me too excited that you’re coming, yay😀

  18. I’m crossing my fingers too! I’m sure you’ll do fine. It’s nothing abnormal about being nervous, and I hope you’re losing that feeling some now that it’s done. But when things depend on the outcome, I so get why you’re nervous… Again; I’m sure you’ll do good!❤

  19. Lykke til, det går helt sikkert fint😀

  20. Mange fine blogger ja! De to nederste er de nyeste på lista mi, men jeg føler de kommer til å ligge der en god stund! Fast inventar! Hehe!😀

  21. Answ.: Yeah, heh, then I get your little “confusion”.😉 ❤

  22. 200 kr er ikke så dyrt egentlig nei.. men han kunne ha spilt litt bedre med tanke på at det kosta 200 kr.. Hang sang faktisk falskt.. og han er jo vanligvis flink, siden han ofte bruker å spille på sommerfestene her ute.. Får håpe han blir bedre til sommerfesten som skal være her på øya mi🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

