Challenge

So I promise Therese I’d do her challenge, it’s in Norwegian tho, so if you don’t read Norwegian you can read my previous post that i’s in English hehe
And I am meant to challenge someone else, So I challenge Renate and Karina. Go for it girls

1. Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg?
ehm, d aekke lett aa si

2. Kan du sove uten dyne?
Jeg syns d er mye bedre aa sove med

3. Har du og bestevennen(e) dine noen tradisjoner?
ehm, vel naar vi bor sammen, pleier jeg aa Renate aa se Friends naar vi spiser.. Vi lager oss bestandig kosemat i helgene, og vi hadde en tradisjon hvor vi pleide aa spise ute paa mandager.

4. Vil din neste kyss være en feil?
don’t hope so

5. Tror du eks-kjærester kan være venner?
d funker fint d:D

6. Hva var det første du tenkte da du våknet i dag tidlig?
at jeg var troett, og saa lurte jeg paa om Renate hadde kommi seg paa jobb

7. Hva plager deg mest?
ehm vetke

8. Noe som plager deg akkurat nå?
uhm, egentlig ikke nei..

9. Hva er din sivilstatus?
den vil jeg paastaa faller paa ganske singel

10. Er du fornøyd med det?
joa, stort sett saa..

11. Tror du på evig kjærlighet?
ikke kjaerlighet paa pinne, de forsvinner rimelig fort

12. Har foreldra dine facebook/nettby?
jepp, mamma har begge deler, pappa har kun facebook.

13. Når var det noen ringte deg sist?
uhm husker ikke

14. Hvor er din elskede akkurat nå?
den som visste d, hvis du ser’n si ifra at jeg gjerne vil treffe han snart?

15. Ville du datet en fra en annen by?
sure

16. Liker du kosing?
joa, kan vaere hyggelig d

17. Når var sist du ville dra til en person?
uhm, vetke, er ikke spesielt voldlig av meg

18. Hva var det siste du gråt for?
uhm, sikkert en film eller no..

19. Har du noen gang mottatt en veldig lang unnskyldning?
jepp

20. Hva innså du i dag?
At jeg absolutt ikke liker tannleger, jeg er drittlei..

21. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag?
vel dagen hakke vart saa lenge, men Karina faar meg alltid til aa smile, aa hu trenger ikke gjoere no for d heller, Renate, fordi hu rakk jobbe.. og ehm… Therese, fordi jeg leser svara hennes foer jeg gjoer dem om til mine, og noen av dem er riktig saa morsomme

22. Leid hånden til noen i det siste?
uhm.. nei, hvis d ikke telles naar jeg tusler rundt med gamlingene paa jobb da?

23. Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig?
Da sov jeg soett

24. Hva skal du gjøre i morgen?
Sove, spise frokost, kanskje jogge meg en tur, om d er oppholds, ellers saa veit jeg ikke.. kanskje lage middag

25. Har du gitt noen en klem den siste uken, hvem?
Kikki ihvertfall

26. Har du ketchup ved eller oppå pommes fritsen?
helst ikke i d hele tatt

27. Hvor er du om en time?
sikkert hjemme

28. Har du facebook?
jepp

29. Har du noen gang bitch-slapet noen?
har kanskje d

30. Hva er det nærmeste du har på deg som er blått?
en trekvart genser og jeansen min, jo og bh’n og gitt..

31. Har du noen gang kysset noen i garasjen?
uhm, d trur jeg ikke

32. Bryr du deg om hva ex-en din tenker om deg?
ikke saa mye egentlig..

33. Har du noen gang vært så sur, at du har begynt å gråte?
flere ganger

35. Mener du selv at du er en bra person?
jeg haaper jeg er d, jeg liker aa tro at jeg er d

Som Therese pekte ut, mangler d et spm ogsaa, saa du d?

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 4 Comments

Post navigation

4 thoughts on “Challenge

  1. Renate

    Yay I made you happy! Haha, didn’t sound like you had all that much faith in me lol

  2. Oh, wow, I just read through it, and item 21 just made me smile big time! Thank you. And that’s not the only time you’ve made me smile either…🙂

    And you’re definitely a good person. I should know… :]

  3. eg skreiv på mcflygruppa at eg har ny konto;) hehe
    lagde meg ny i går…hehe… eg går fort lei vettu:p

  4. Hehe, æ merka itj at d mangla nå æ :p
    Så flink du ska vårrå idag da🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

