10 questions

I got a challenege from Monica to answer 10 questions, they’re in norwegian.

1. Hva ønsker du deg aller mest til jul? (1 ting!!!)
Det gaakke ann aa si en ting.. haha.. uhm.. ok jeg er vanskelig aa kjoepe gave til..
kanskje snowboard:P

2. Hvordan vil du beskrive deg selv slik du tror andre opplever deg med tre ord?
Utadvendt, Barnslig og hmmm.. treig:P hehe

4. Hva gjør deg glad?
aah, d er mange ting det.
Vaere hyper og danse hjemover sammen med Renate etter konsert.
at noen sier de er glad i meg, at folk sier de liker ting jeg har laga eller skrevet.. kompliment generelt.
ligge i senga med kosebamsen og dagdroemme. bli ferdig med ting du har jobba hardt med. Vaere sammen med de jeg er glad i.

5. Hvilken låt er den tristeste du vet av?
jeg veit ikke.. det finnes saa mange laater som gjoer inntrykk paa meg, som jeg liker eller synes er trist av saa mange forskjellige grunner..

6. Hva gjør deg redd?
aa ikke vite hvor ting foerer, f.eks er jeg pissredd for aa bli ferdig med studiene, fordi jeg ikke har peiling paa hva som kommer til aa skje da..
men saanne fobier og saant saa veit jeg egentlig ikke..

7. Liker du ostepop? Og i såfall hvorfor/hvorfor ikke?
Jeg digger ostepop, fordi jeg liker ost…

8. Hvilke språk kan du?
norsk,engelsk,tysk, saa kan man vel paastaa at jeg kan noe svensk, og alle mulig spraak jeg og renate finner paa..

9. Hadde du klart deg lenge uten internett?
ikke saa veldig lenge hehe..

10. Hva er ditt favorittklesplagg? Beskriv!
hmmm, kanskje en av de nye jeansa mine.. og jeg er blitt veldig glad i farewell hoodien min, fordi den er saa god.. jeg liker og den graa joggebuksa mi, den brukes nesten hver dag.. jeg elsker koseklaer..

p.s hva skjedde med spm 3?

Mine 10 spm:

1. Savner du noen akkurat naa?

2. Hva er det vondest du noen gang har opplevd, fysisk? (f.eks brekke ei taa o.l.)

3. Hva er ditt favorittsted i hele verden?

4. Naar var sist du var paa kino og hva saa du?

5. Jobber du no sted, isaafall hvor?

6. Hva var den siste boka du leste?

7. Hva er det beste godteriet i hele verden og hvorfor?

8. Hvis du kun fikk se et band live i hele ditt liv, hvem vil det vaert?

9. Hva hadde du sagt hvis du plutselig hadde sett en kenguru med boksehansker i seng di?

10. var nr. 9 morsom?

There we go..

Jeg utfordrer Kikki mi og Therese

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 3 Comments

Post navigation

3 thoughts on “10 questions

  1. hehe! Det er brrra!
    Må jo ta en utfordning!
    Nå er det forresten ikke lenge igjen😮 Gleder meg! Drar om 17/16 dager!😀😀😀

  2. dougielee

    Ostepop!

  3. Hvor ble det egentlig av nummer tre ja, lurer jeg og på😛

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

