photobooth+smokey+vann=lamesaturday

Fordi jeg kjeder meg, og har lite å bidra med akkurat nå, tenkte jeg at jeg skulle dele noen bilder med dere.
Kanskje litt snodig, jeg har ikke tenkt å bruke de til noe som helst, men tenkte det kunne bli et blogginnlegg en gang,
Resultat av en kjedelig lørdagskveld hjemme alene. Alt du trenger er å kline på masse sminke og så ta en dusj.
Syntes det ble litt kult..
Så inntil jeg har noe bedre å si:P

Lurer på hva neste loner-kjedelig-lørdag bringer med seg.
Forhåpentligvis blir videoen vi spiller inn med Tobias klar iløpet av uka sånn at jeg har noe å dele med dere før jeg reiser til Rhodos på søndag 26.
Ha en fin søndag

Categories: Uncategorized | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “photobooth+smokey+vann=lamesaturday

  1. Jeg synes også det ble litt kult. Litt kunsterisk på en… rar måte! Tenker på den til høyre! Man finner vel på litt annerledese ting når man kjeder seg, det har jeg (ikke lately) merka!

  2. Så kule bilder, er jo gøy å leke seg med sminke ;) Håper innspillingen går bra i dag, gleder meg til å se resultatet! :)

  3. Kule Idaen min :D Kan bli nå kule resultat son ja, va d æ jor me Steven, klissa pån sminke å kastan i dusjn haha ;) Gleder meg til å se videoen :D Og tenk, ikke lenge til ferietur nå! :D

  4. Og noen ganger er det gøy å sminke seg så mye som man aldri ville gjort ellers bare for å vaske det av! :DD

  5. Kule bilder! :) Likte dem. :) Fin du, vet du. :)

  6. Så kult! Rart hva man kan finne på når man kjeder seg ;)

  7. Sv/Her var det mange flotte forslag, skal helt klart lage mye mer av laksepakker. Mamma brukte å lage det hjemme hun også, kjempegodt! Har bestemt meg for å gi litt F i hva Steven liker og ikke liker, siden ikke liker lista er mye lengre enn liker lista. Det bør jo strengt tatt ikke gå utover meg, så får jeg heller justere det litt for hans porsjon så han spiser det hehe.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

