Prosjekt “oppretthold spelformen”

20120807-185953.jpg

I sommer ble det mye trening i forbindelse med spelet, dansing hver dag og sykling til og fra stiklestad.
Deilig å kjenne at formen er nogenlunde god.
Målet mitt for høsten er å ikke bli for slapp i fisken.
Har vært på elixia nesten hver dag etter at jeg kom hjem, ikke like effektiv hver gang men like fullt, jeg stikker innom. Idag hadde jeg ambisjoner om å tangere 1mil på mølla fra før ferien. Men beina var tunge allerede før jeg begynte så jeg stoppa på litt over 6km, noe jeg er fornøyd med:)
Tror når vi har gjort oss ferdig med videoen til tobias skal jeg finne tid til å løpe ute igjen, savner det.

Litt stressa fordi jeg må jo i bikiniform også, reiser til rhodos om type 3 uker.
Anyway, ville bare gi lyd fra meg siden forrige innlegg var noe deprimerende.
Tro meg, jeg er egentlig rimelig fornøyd med livet mitt, men når man sitter alene på lørdagskvelden og hodet går i sirkel med stygge tanker..

20120807-185734.jpg

Categories: Uncategorized | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “Prosjekt “oppretthold spelformen”

  1. Jeg vet AKKURAT hvordan det er når man en gang i blant må BURSTE ut med teite tanker som sirkler. Men du? 6k’s er riiiimelig heftig!!! Du er rå! Og innom hver dag er også SUPERT!!!!!

  2. Du er så flink og sprek du jenta mi, er så utrolig stolt av deg! :D Jeg håper å få ny personlig rekord på mølla i kveld, vi får se hvordan det går :) Blir neppe 6 kilometer men jeg kommer meg kanskje dit engang jeg også. Er så glad du skal på tur! Ingen fortjener sol og ferieluksus så mye som du <3

  3. Så flink du e:) eg e sikker på at du e bikinifin nå eg:)

  4. Å! så spennende at du skal til Rhodos! Leste på DB at det er der det fineste badevannet er ;) Jeg er selv litt sydensyk for tiden! Du er sporty, Ida!! Stå på! Jeg skal jo bo hjemme frem til februar *gulp* så har faktsik vurdert å melde meg opp på ett treningsstudio for å komme litt i skikkelig form nå som jeg faktsik har råd og mulighet!

  5. Flinka! :D Og jeg tror egentlig du er bikinifin nå, jeg og! Men skjønner hva du mener, vil jo føle seg best mulig på stranda når man først reiser til syden! :D
    Og jeg synes 6km er bra jeg, er ikke alltid man har løpeformen – for min del kommer og går det alt ettersom dag, humør, kroppen og mat. Jeg er ingen løper, men blir inspirert av deg ;)

    Og jeg vet hva sånne lørdagskvelder gjør med en, det er ikke bra! Men godt du har det fint ^^ :D

  6. syns du er veldig flink! og jeg er imponert over at du klarer å løpe så lenge på mølla selv om du faktisk ville løpe enda lengre… jeg klarer å holde motivasjonen oppe ved å løpe ute, men på mølla uten å komme noen plass og uten noe å se på, bortsett fra et treningslokale så klarer jeg ikke å motivere meg selv til å løpe så langt/lenge, selv om jeg faktisk prøver–

Leave a Reply

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

