loner-lørdag

Jeg går stort sett rundt å smiler, og jeg er for det mest glad og fornøyd..
Liker veldig godt å være blid og tenke at jeg liker livet mitt slik det er.. fordi jeg gjør det.
Har så ufattelig mye å sette pris på, to jobber jeg elsker, egen leilighet hvor jeg bestemmer selv når jeg vil se film, hvordan det skal se ut osv, jeg trener fordi jeg liker det ikke fordi jeg føler at jeg må. Jeg har en familie som alltid stiller opp, som hjelper og bryr seg.. og mest av alt jeg har en helt herlig gjeng med venner som jeg ville gått gjennom ild og vann for.
Utrolig flotte mennesker som gir meg så mye glede hver eneste dag, som vet akkurat hva de skal si om ting er litt tøft..
Som sier mer med en god klem enn andre sier med 1000 ord.

Jeg er heldig å ha flere av mine nære og kjære venniner her i oslo også, selv om bestis er alt for langt borte </3
Som sagt er dette mennesker jeg unner alt godt i verden, og jeg gleder meg ved hver minste lille gode nyhet de har å komme med om det er at de har kjøpt hund, bygger hus, er med barn, forlover seg eller bare simpelten fant drømmeplagget på salg til halv pris og det var den siste igjen.


men uansett hvor glad jeg er i de og hvor mye jeg unner de, så ønsker jeg så ofte at minst en av de flotte tingene de deler med sine kjære skal hende meg, at det kan være min tur til å få 150 likes på facebook fordi jeg “in a relationship” eller “i februar blir vi tre” eller “is enganged to..” Nå handler jo livet så klart om mer enn likes på facebook..
poenget er at jeg ønsker at for en gangs skyld er det MEG noen skal være glad på vegne av.. Nå høres jeg kanskje litt ego ut, men det er slitsomt å aldri skulle få være glad for meg selv..
dere husker kanskje jeg snakket litt om å tørre i vår, og å være redd for å være lykkelig..
det er jeg fortsatt, men jeg tok sjansen den gangen,, problemet var at han tok ikke sjansen med meg og jeg stod med skjegget i postkassa.. IGJEN!
men hvordan skal jeg vite hva jeg gjør galt, hvordan jeg gjør at noe skal vare når jeg aldri har vært en del av noe som har vart?

sutre sutre tenker dere kanskje, men siden jeg har absolutt ingenting annet å skrive om akkurat nå får det bli litt sutring..
sitter her alene på lørdagskvelden, med en grandiosa porsjonspizza i ovnen og noen episoder av the o.c, da er det lov å føle seg bittelitt looser..
ja jeg vet mange har det verre, mange har det vondt, jeg fisker ikke sympati, jeg har det bra igjen imorgen!
(kan innrømme at jeg sitter her å vurderer å ta en sjanse igjen.. må bare finne ut om jeg er klar for at utfallet kan bli like sårt denne gangen)

imorgen gleder jeg meg til solskinn! en tur på en av de fine øyene i oslofjorden med Ingvild, kanskje vi tør å bade :O da er d bare brede smil og fryd og gammen. Danse skal jeg også, Tobias har sagt at den lyriske koreo’n vi lærer nå skal spille inn, det hadde vært kult, hvis jeg blir med på det skal jeg dele resultatet her på bloggen. Vi danser faktisk til bo kaspers orkester – dansa på min grav <3 love it!

Categories: Uncategorized | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “loner-lørdag

  1. <3 syns ikke du sutre! bærre så d e sagt :) du fertjene d ailler bæste, på aill punkt i live, å d håpe æ verkele du finn å! <3 æ fer min del e superduperhappy fer å vårrå ein av dæmm som e så heldig å ha dæ som bæstevænninne <3

  2. Æ vil så gjerne d ska bli din tur t å få likes å som vi kanj gled oss over, ingen fortjene d meir ennj dæ. Æ trur på å sats å ta sjansa, uansett korr mang gong mannj må prøv, for om man ikke satse, vinnj manj ikke, det e sikkert. Æ må sei som Kikki, at æ å e superduperhappy for å ha dæ som bæstevænninn, for det finns faktisk ikke finar bæstevænna på jorda. Så der ha du vynnji OL gull! <33

  3. Du-e! <3 Jeg kjenner til følelsen, og jeg skjønner så godt hva du mener. Jeg skulle ønske din tur kunne komme, for du virker så fin og god som virkelig fortjener det. Jeg håper sammen med deg. :)
    Å satse og ta sjanser! Der er jeg alt for dårlig, og jeg ser virkelig opp til de som tør! Tøffa. Go for it, men kanskje ikke når humøret er slik det er nå, for da blir det så vondt. :/ But we're here for you. <3

  4. Å! Ida! Æ syns du e så modig! Æ har tatt en del sjansa sjøl og utfalle har blitt katastrofalt! Kun en gang har æ tatt sjansa og utfalle ble rimelig kult, kan du si! Du må bare fortsette å tørre, for ævet at det fins noen der ute som du kan dele alle livets opptura og nedtura! Æ syns du virker som, og e, en utrolig genuin og ekte person med masse omsorg og omtanke for andre, og det sier du jo sjøl her! Enn at du klarer å være glad for vennan dine gang på gang på gang og aldri bli bitter sjøl!
    En venninne av mæ sa til mæ en gang at ho pleide bare å hoppe i det, uansett ka som skjedde (ho e jo også den venninna som får alle ho vil ha omtrent, så det e kanskje ikke så enkelt heller da for oss som kasnkje ikke gjøre det), så æ syns du skal hoppe uti det! Æ heier på dæ og unner dæ alt godt! klem!

  5. Du fortjene det besta Ida:) <3 når det blir din tur sko eg ha likt det 150 gonger eg åleina om det hadde vert mulig:) du e modig og tar kjangsen, og det telle!:) men eg håpe selvfølgelig at du e mer heldige enste gong og at han vil satsa sammen med deg <3

  6. Kjenner meg igjen i dette. Jeg også vil for en gang skyld at det skal være meg noen er glade på mine vegne for. Sterkt innlegg frøken. Du fortjener det beste. Kos deg idag på Oslofjorden med venninnen din.

    sv: Ikkesant. Det var det som var så vondt når jeg leste boka. Jeg visste hele tiden i bakhodet at ikke dette var oppdiktet.. Jeg kjenner også Siri som har skrevet boka, så var sterkt å lese den pga det. Flere hun nevnte i boka som omkom var bekjente av meg også. Så var vondt. Men er en viktig bok å lese mener jeg :)

  7. Du fortjener kun det beste søte Ida <3

    SV: Så moro :) Jeg elsker jo krim.. :) Helt hekta :D

  8. <3 Jeg kjenner meg godt igjen, jeg. Det er så fint å smile, men en gang i blant må man få burste ut med det man selv ønsker også. Og dét tror jeg de fleste tenker – man vil alle ha det godt. Oppleve kjærlighet og at folk ser på DEG og ønsker DEG godt, i stedet for at alt går rette veien for alle andre. Du er god, og jeg digger deg, jeg! Han var tydeligvis ikke verdt det, han duden, så du skal se at skjebnen har noe annet i vente for deg ;)

  9. Søte Ida <3 Du har mye å være glad for, mye å sette pris på, har du tenkt på en ting; disse personene som får x-antall likes pga et forhold, forlovet eller gravid kanskje har denne ene tingen å glede seg over, men de har kanskje ikke så mange venner, eller en egen leilighet, eller drømme jobben… Poenget er at du savner det som andre har, men de som har det savner kanskje det du har…. Nå er jeg kanskje ikke den rette til å si noe siden jeg er gift og hus med stor tomt, men det skjer sikkert med deg som det gjorde med meg, når jeg minst ventet det, og egentlig ikke hadde planer om noen mannebein så dukket han opp.. det skjer nok deg også. Jeg skjønner at du er redd for å våge, men den som intet våger intet vinner, og selv om han ikke våget så betyr ikke det at du gjorde noe feil, det var bare ikke ment to be. En dag er det dine venner, din familie og de rundt deg som er glad på dine vegner, og det er du som har 200 likes på facebook fordi du er i et forhold. Jeg unner deg alt godt søte Ida, og jeg håper kjærligheten snart dukker opp hos deg:9 du fortjener det beste <3

    //helgen min var helt topp ja, jeg har storkost meg:) Det kommer bilde av vinterhagen i løpet av noen få dager. hvertfall den ene veggen som er ferdig innredet og klar for å bli vist til verden:)

  10. Kjenner meg godt igjen:) Det blir nok vår tur også skal du se:)

  11. Du fortjener absolutt det beste, og noen ganger tar det bare litt tid før den beste for deg dukker opp. Og det er du sikkert lei av å høre på, det at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. For det er sant. For min del hadde jeg akkurat bestemt meg for at nå var det nok, jeg hadde gått i nesten to år å bare undret, tenkt, følt – og ja tom felt et par (eller firefemseks) tårer over en kar. I det jeg bestemte meg for å bry meg mer om meg selv, ha det bra meg med, og blåse alle disse guttene ut av hue så dukket HAN opp og tok meg med storm. haha, klisjé.

    Du er et så bra menneske som har egenskapen til å bry deg så mye om andres lykke, og det er noe av det som gjør deg så nydelig! <3

    Poenget mitt er det at man prøver kanskje på en kar, hvor følelsen av å være forelska er større enn forelskelsen selv, og når den rette dukker opp vil du forstå hvorfor det ikke funket/skjedde med noen andre. Og, kjære, når det skjer – da skal du vite at jeg gledes for deg! :*

  12. *superklem* Skjønner godt hva du mener og jeg unner deg all glede og fine ting:) Virker som en herlig person:)

    SV;Jupp,fikk gjort mye fint og koselig i juli:) Blir spennende å starte på bibliotekar utdanningen:)

  13. tusen trillioner mye takk ;D

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

