Hjemme hos “fruen” på bekkelaget

Kom på at jeg ikke har vist dere min flotte bolig:o
Har jo bodd oppe på bekkelaget i over 2mnd nå. Men mandag hadde jeg fri på dagen (elixiajobbing på kvelden) så tiden ble brukt på litt shinings, siden jeg blir borte i trøndelag i 3 uker og ann kristin blir eneboer i noen dager før david kommer ned :) (de låner kåken i sommer)
Knipsa like gjerne noen bilder når det fsktisk så beboelig ut her.
Jeg sitter faktisk på flybussen akkurat nå og forhåndsskriver dette:) tre uker på dala? How will i survive??? Vet ikke hvor mye blogging det blir siden jeg har speløving hver dag.. Men macen er pakka med så vi får se;)
Slik ser det ut hos den fine fruen på bekkelaget:

20120710-063437.jpg

20120710-063444.jpg

20120710-063452.jpg

20120710-063459.jpg

P.s. Siv, du er superawesome somtar deg tid til å catche opp alle innleggene som ble posta mens du var borte:) selv om du sikkert har 100vis av blogger å lese:)
Og takk for tipset Ida, som gjorde at jeg huska å faktisk skryte litt av en superleser og der fikk jaggu du en mention og i samme slengen bare fordi jeg syns det var et bra tips:)

Categories: Uncategorized | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Hjemme hos “fruen” på bekkelaget

  1. Du får ha det koselig i trøndelag da.=) Kjempe fin leilighet da:)

  2. Kikki

    fine leiligheten :) men må sei, d e tomt utn dæ hen! kos dæ me spel, stekstasåmmår, familie å vænna :) <3

  3. Så koslig du har det:) håpe eg får komma på besøk ein gong:)

  4. Sv: så klart du er velkommen på besøk vennen :)

  5. Ojojoj, dette var jo stort og fint! :D
    Det er helt lov å ha litt sommerferie, du som skal være opptatt hver dag også! Håper du koser deg masse, frøken! :D

  6. Kjempe fin leilighet :D

    SV: Hun har begynt å blogge litt igjen ja og jeg digger det :D Line er helt rå!

  7. Kjempefint, der trives du godt kan jeg tro! Kommer gjerne på besøk jeg :D

    Sv/Awe takk fina <3

    Javisst var det dobbelt opp! Julie fikk fin bursdagsgave et år hehe ;)

  8. Ååå! Det ser så fint ut! gleder meg utrolig mye til jeg kan innrede min egen plass! Men det er nok enda en stund til :) ser i allefall skikkelig naaais ut!

    Kos deg med speløvinga, tror det blir kjempe gøy! :)

  9. Jeg liker kåken din, jeg!!!! Også er du så iherdig som jobber! FLINK!! Og HEISANN – der var jo jeg også! Du er så goooood – takk for at du legger merke til sånt: Det varmer hjertet <3

  10. Så fin leiligheten er :)

  11. Fin og koselig leilighet:) Håper du koser deg på tur:))

    Imponert over Siv, tror ikke jeg klarer å være så flink, hvertfall ikke enda..

  12. Havna innom bloggen din etter bloggportrettet på Kari sin blogg! :) Alltid gøy å se nye bloggere…!! Elsket dusjforhenget ditt. Så fargerikt og herlig…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

