Ferie? Hva er det?

Ferietiden begynner å nærme seg for meg som for mange andre.
Men fritid? Det kan jeg nok se langt etter. Ja barnehagen min stenger i 3 uker nå, og vi har knappe 5 barn igjen denne uka:) dvs vi bruker mye tid på vasking, rydding o.l.

Som noen av dere vet har jeg i tillegg til min fulltidsstilling i barnehagen fått meg en ekstra jobb:) en jobb jeg er evig takknemlig for å ha fått.. Et sted jeg er nesten hver dag uansett:) noen som har gjetta det?

20120704-234254.jpg

Jupp, jeg er nå ansatt hos elixia, begynte denne uka og stortrives, kollegaene mine er fine og tålmodige når jeg spør om dumme ting som hvor det er ekstra tegneark og plastkopper o.l burde vel kanskje legge til at min jobb er å passe barna til de som trener:) elixia har en flott kidz avdeling og jeg får leke nesten hver kveld denne uka<3

Mandag kl 19, klokker jeg ut for et par uker, og vender snuten mot trøndelag, ferie? Nesten. Der oppe venter 3 uker med speløvinger, dansetrening, spelfester o.l (forhåpentligvis litt venninetid så jeg får sett “tanten”nurkene mine og)
Etter siste forestlling og avslutningsfest 29.juli går jeg på flyet mandagsmorgen, rett på jobb i bhg.

spelet 2009

Men helt ærlig… Det er akkurat slik jeg vil ha det, alt jeg skal og gjør er ting som jeg elsker å drive med:) ferie kan man ha når man er gammel og grå:) lev livet mens man kan sier jeg..

Min eneste bekymring er at nå som jeg går rett fra jobb til jobb er det ikke nok tid til trening, jeg er ikke helt i rute kondis og styrkemessig for tre intensive uker på stiklestad.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Ferie? Hva er det?

  1. Så nice:) Meldte meg akkurat inn i Elixia jeg, så trener en del på CCvest:)

    musingsofdee.no

  2. sv: så kult Sandra :) du har valgt den beste kjeden, og i hele sommer har du og alle andre medlemmer premium medlemskap og kan trene på hvilket senter du vil dersom du vil prøve noen andre, eller er på ferie et sted og vil en tur innom elixia :D

  3. Hihi, jeg er litt sånn selv – Ferie, hva er det liksom? Nå skal det sies at jeg har én uke fri i sommer, og den skal jeg nyte til det fulleste. Er vel ikke til å legge skjul på at jeg har en har på følelsen at det kommer til å bli litt stress med alle folka jeg må treffe, og alt jeg “må” gjøre i løpet av den uken!

    Men det høres gøy ut, det er viktig at du trives i jobben, og det virker jo slik – så det gjør meg glad! Ellers så tror jeg kondis- og styrken din klarer seg bra i de tre ukene ;)

  4. Høres ut som en busy ferie:)

  5. Bra sommerjobb det ;)

  6. Så bra at du har fått deg ennå en jobb, men pass så du ikke sliter det ut nå da! :)

  7. SV: Vi skal til Platanias :) Gleder meg veldig <3 Høres ut som en fin ferie det :) Sprell liker man :D

  8. Å fylle feriene med masse å gjøre er best syns jeg :) Jeg elsker å ha masse å gjøre i fierne hvis ikke kjeder jeg meg ihjel!

    Det virker så sykt kult å være med på spelet. Har lyst til å gjøre det en gang, kanskje ;) hehe!

  9. Positivitet, altså! Du er flink – STÅ PÅ!!!!

  10. SV: Så koselig at du vil være med, Ida :) Send meg en mail på kari.rasm@hotmail.com så sender jeg deg spørsmålene :D

  11. / tusen tusen takk snillaste du, kommentarane dine varme alltid hjerta mitt <3

  12. Åh, så gøy med jobb på elixia! Fint bilde forresten! :-)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

