tjenestefri, samboer og lønn!

Høres ut som en grei kombo eller? hehe
Det er faktisk litt farlig for bankkontoen. Siden man kanskje kjeder seg litt når det er fri fra jobb..
Men også fordi man tenker at ja nå skal jeg få ordna det og det og det.
Jeg lover jeg har brukt sikkert mer enn jeg burde.. Men jeg har til gjengjeld kjøpt et fryseskap. Var så ivrig tenkte at nå får jeg det neste uke endelig.. neida, det tar faktisk elkjøp en hel måned å levere fryseskapet, Og det betaler jeg 700kroner for at de skal, da er det dritt at det tar 1mnd før det kommer. heldigvis er Ann Kristin og David fortsatt her da.

For som overskriften sier, jeg har fått meg samboer i mine ringe bolig, må jo innrømme at det har vært litt ensomt å bo her oppe på bekkelaget uten Stine. Så når Ann Kristin kom flyttende nedover og trengte et midlertidig bosted var ikke jeg vond å be. Men med ny sambo, vil man jo imponere med å spise ute, kjøpe fin mat, dra på shopping. for å si det sånn når man har kjøpt fryseskap, mikro, og vært fancy shoppingfruer minka det plutselig litt på konton, takk for feriepengene liksom hehe.

litt shopping?

Men jeg skal fortsatt gi litt til Idas Hjelpefond altså, Jeg er ikke blakk liksom. :)
Siden jeg er en så fantastisk blogger skal jeg slenge med et bilde eller to sånn helt på tampen. haha.
Jeg har en slags bildeserie jeg tok for litt siden som jeg kanskje viser dere.. we’ll see. jaja. håper dere har hatt en fin st.hans, her i oslo har vi mer eller mindre regna bort.

Fine kikki!

shorts og kjole! ville egentlig ha den i helt blå men det fantes ikke noen steder :(

kan like at de har h&m home i oslo også :P

Categories: Uncategorized | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “tjenestefri, samboer og lønn!

  1. Monica S

    Jeg kjenner til det med å bruke mer penger enn planlagt :) Men det er jo viktig å kose seg også. Og mikro og fryseskap er jo veldig nyttige ting :)

  2. hehhe:) kjenne meg igjen;)
    Så kjek med ny smaboar da:D

  3. Jeg savner deg også!
    Den H&M kjolen er så fiiiiin! Prøvd den jeg også, og helt enig den blå er nyyyydelig ;)

  4. Det er lov å gå litt bananas innimellom da! Hihi, synes jeg du fortjener! Dessuten er jo fryser og micro ting som er ganske kjekt å ha :)

    Også kjekt med litt samboerskap innimellom, litt hyggelig ;)

  5. Kjenner meg igjen i det, men vi lever bare en gang så viktig å leve litt i nuet og hygge seg litt ekstra ;)

    SV: Bare hyggelig, Ida :)

  6. Koselig med midlertidig samboerskap! Selv om det gjør at det minker litt på kontoen. Spesielt når vi er midt i feriepenger- og skattepenger-modus. :) Da ordner det seg. :)
    SERIØST!? En måned leveringstid på fryseskap? Det er insane. :/

  7. Litt raskt for å shoppe litt når man har fri og penger, hehe ;)

  8. Ikke feil det der:) hihi!

    btw; i morgen skal jeg endelig bruke gavekortene jeg fikk fra deg:D Bedre sent enn aldri! Fant ut at de hadde studio rett ved jobben også (CCvest), hurra!

    musingsofdee.no

  9. Ja, da blir pengene borte i en fei!!!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

