Utfordring

Siden jeg har litt bloggtørke tar jeg utfordringen fra Astrid Katrine, jeg svarer kanskje ikke så spennende, men syntes den var ålreit :)

 

♥Hva skulle du ønske at du het?
Kanskje noe som klinger litt bedre på Engelsk, sånn at navnet mitt blir uttalt riktig, men jeg syns egentlig Ida passer meg. Og kan jo bruke Marie i utlandet om jeg vil hehe:P

♥Hva liker du å bruke fritiden din til?
for tiden blir det en del Zelda på gamecuben, men er litt stuck i dodongos cavern:P
ellers er det mest trening utenom jobben, mye reising frem og tilbake så det er ikke så mye tid imellom. jøss jeg lever visst spennende.

♥Kaffe eller te?
kakao?

♥Måne eller sol?
SOL! elsker sol :)

♥Din drømmehelg?
Sol, parkliv, en pils eller et glass vin i godt selskap, såpass varmt på kvelden at man ikke trenger jakke :)

♥Favorittmiddag?
vet ikke helt jeg, det minnet meg på at jeg ikke spiste middag idag faktisk. er veldig glad i taco <3

♥Hva er det fineste ordet du vet?
hmmm, som AK liker jeg også ordet Kos.. og Lumos. lys er et viktig ord i livet for meg.

♥Favorittboken din?

Harry Potter? hehe. det er egentlig ikke tull.

♥Hva skulle du ønske at du kunne, men som du aldri har fått lært?
Spille gitar, snakke spansk, synge:P men jeg kan jo fortsatt lære det:)

♥Favorittbloggene dine?
vanskelig valg egentlig, Monica, Astrid Katrine, Milla, Bestisn min så klart, Therese, Ida, Hjerterdam. Er også mange som skrev før som aldri skriver lenger så de er vel egentlig ikke verdt å nevne, men det er mange av de gode gamle jeg savner som Karina, Tina(Evanetica), Adriane osv.

Har også en hel haug jg nylig har begynt å lese som jeg også liker veldig godt, så fortvil ikke om du mangler her, du er nok uansett en favoritt om jeg leser å kommenterer hos deg :)

♥Kan du legge ved et bilde av deg der du lager grimaser?

Boblefisk i egypt juni -09

Sender utfordringen videre til Monica, Siv, Nina, Lene  og Trille :) og evt. andre som måtte ønske å gjøre den.

Categories: blogging | Tags: , | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “Utfordring

  1. hehehe, kakao, me too!!! Og Harry Potter – hadde jeg forventa noe annet da?? ;) Og utfordrer meg, du! Jeg får se hva jeg får til!!

  2. Fine svar :D

  3. Alltid gøy med slike “lister” :) og, haha, jeg typ lever på Taco:p

    musingsofdee.no

  4. // Jeg har prøvd å finne video fra konfen (noe det MÅ finnes et eksemplar av, fordi de fleste filma…. Flæævt), men jeg har ikke fått henda på noe enda. Og om jeg gjør det, tviler jeg litt på at det er så bra, heheehh

  5. (Fordi jeg er så dårlig på å svare, sooorry!!) // Skottland i… Em.. 2-3 uker eller no’ sånt… Tja… -teller- 2 uker og 3 dager! HURRA!

  6. Så artig å lese, det er litt stas å bli bedre kjent, så likte denne utfordringen. :)
    Takk for at du utfordrer meg, men jeg har allerede tatt denne utfordringen (med andre spørsmål), og det er jeg som har laget disse spørsmålene. Hihi. :)

  7. Trille: da beklager jeg, må ha vært før jeg begynte å lese bloggen din;) husk at jeg er en relativt ny leser :)

  8. Naw, søting! :) Jeg er gjerne med på drømmehelgen din… :P

  9. Hjerterdam: bare si ifra om du er i oslo i sommer og vil gjøre en realitet av det :)

  10. Alltid kjekt å lesa:D og eg o e nforesten med på den der drømmehelgå:)

  11. Morsomt å lese :) Digger sånne innlegg <3

    SV: Ja digger Nina :D

  12. IdaPida: Selvfølgelig husker jeg det, og jeg håper du ikke tok svaret mitt på feil måte: absolutt ikke noe å beklage. Veldig hyggelig å bli utfordret av deg, ville bare forklare grunnen til at jeg ikke kommer til å poste denne utfordringen akkurat nå. :)

  13. SV: Gleder meg såååå til å vise dere :D God helg søte Ida <3

  14. <3 Fine svar fine jente <3 Blir med på drømmehelja jeg om det er greit?

  15. kom jenta mi <3

  16. Åååh, så utrooolig hyggelig å høre at jeg er en av favorittene dine :D Nå smiler jeg stort!!!
    Klem på deg <3

  17. Monica S

    Så gøy! ;) Skal se om jeg får gjort denne selv :)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

