God helg

Så har helgefreden senket seg og jeg sitter her midt på natta å sikler over nytt treningstøy, fikk lønn idag. Men ubesluttsom som jeg er har jeg handlekurver fulle av maybes på alt for mange nettsider. Har lyst på alt.

Denne uka har ikke vært super treningsmessig, har nesten hørt elixia rope etter meg!

Søndag var jeg på krønsj med Mira for første gang, er du ute etter et sted med bare gruppetimer(mange brae) er det stedet for deg. Prøvde move og det var suverent, tilogmed bedre enn cardio energy på Elixia(men hysj ikke si det til noen)

Har jo klart å presse inn to økter på mølla og litt styrke og en hel time stretching før jeg tok fatt på helga og. Slenger med et bilde fra dagens økt(for innlegg uten bilder er kjipt), er ikke mye men til å være meg(kjeder meg etter 2min) er det veldig bra. Hadde det ikke vært for at jeg hadde meldt meg på stretching hadde jeg nok klart lenger. For kroppen ville faktisk mye mer idag, eneste jeg mangler er et par løpesko med ordentlig demping så kanskje leggene mine overlever noen flere sånne økter og.
Stretching forøvrig var pain, men utrolig deilig, tror det blir flere sånne fredager <3 selv om knærna var blå og ømme etter tryning på jobb.

20120121-022014.jpg

Helgens planer er ikke fastlagt enda, men vi får se om jeg og Stinesambo finner på noe spenstig, ellers roper Elixia fortsatt,og jeg vet at Tobias har street dance timer hver helg som pleier å lokke meg ut av sofan og ut på parketten så jeg får dansa fra meg litt.

God Helg alle sammen :)

Categories: fun, health, life | Tags: , , , | 23 Comments

Post navigation

23 thoughts on “God helg

  1. Så flink du e:) eg e kje så flink å trena fortiå.. :P men går ein del tur da, bedre enn ingenting:)

  2. Flink du er :) God helg søte deg :)

    SV. Jeg synes du helt klart skal unne deg litt shopping ;) Viktig av og til de, Ida :)

  3. SV: Jeg følger deg nå på Twitter :) Har bloggen din egen facebookside? :)

  4. God helg te deg og <3

  5. God helg Ida:) Skikkelig flink med trening du! Jeg skal få somlet meg til uka en gang på Zumba eller noe:)

    SV;Takk:) Har søket på jobber som bare det i dag:) hehe.
    Jeg hulka delux i den episoden som var før jul i fjor. :( Supernatural <3

    //:) Så fint å høre! Elsker den serien! Har en liten crush/forelskelse gående på “Prince Charming”. hehe. Har fått han som bakgrunns bilde på mobilen min også<3 hahaXD

  6. nei, tror ikke min lille blogg har noe potensiale til facebookside hehe, men skal følge deg tilbake på twitter :)

  7. Ikke dååårlig! Du er flink, du! Jeg burde trene litt jeg også, men i dag har jeg kost meg med sjokkis i massevis ;)

  8. Så flink du er som er med på ulike timer :) Det er noe jeg skulle fått meg selv til å bli bedre i. Er litt for glad i å trene alene utenom spinning, men man har jo ikke vondt av å teste ut andre timer også :) Spennende å se hva du ender opp med i handlekurven til slutt da. Kjenner til det å “skal bare ha” et fint treningsplagg til :P Ha en riktig fin lørdag og helg videre =)

  9. Monica S

    Flinka mi! Du er superrå! Unn deg noe nytt og fint å trene i :)

  10. tusen tusen takk Ida, eg håpe på det samma ;)

  11. SV: Godt med en slack helg :) Trenger det i blant :) God søndag, Ida :)

  12. Så flink du e! :) Riktig så stolt. Gle mæ t æ å ste ska meldt oss inn på ein eller annan gym :) Men d må bli i slutten av februar når vi får lønn, da ska vi bli flink å :)

    Sv/ Ja, hu e såmmy fin atte, men d e du å :D<3

  13. Åå, jeg savner å trene! Har ikke gjort det siden jeg fikk astma. Hater spinning og sånn, men det du snakker om høres bra ut. Du er flink som hiver deg med :D Og hvilken jobb har du om du tryner så fælt? :D Hehe

  14. Flott det har blitt her:)
    SV; Takk:) :) Det er hun<3

  15. flinking :) Er på samme måte, sitter å sikler på tøy på nettet, men så ligger de i handlekurven på mange forskjellige uten at jeg klarer å bestemme meg ;p

  16. Det er akkurat sånn jeg er nå. har lyst på så mye

  17. hihi, flinke du:) har vært skikkelig treig til å trene jeg, men starter opp i dag:) Og sikkert ikke lenge til jeg hoppe innom elixia for å bruke gavekortene fra deg heller:) hihi

  18. Mira sa hun kjører burlesque ihvertfall i noen uker til på mandager :) hun har også burlesque denne fredagen :)

  19. Jeg pleide å gå på Tobias sine timer, kjempegøy!!

  20. Flink du er :D

    sv: Backpackerspillene husker jeg godt! Vi hadde Backpacker Junior på skolen, også originalspillet hjemme husker jeg! Vi spilte også andre ting på skolen som for eksempel Sim Park og Tegn og Mal med Disney :) Fun times!

  21. åh, så kjekt å hørra, trentemøller sin musikk e vakker, håpe du like det <3

  22. Så morsomt Ida:) er det lenge siden du gikk på de? Han er fortsatt same old, digger stilen ham bruker, og at han har humor:) og det hjelper at han er en kul dude.

  23. Så fint det har blitt her inne ;)

    SV: Ja mye snadder ;) Bra tipsene kommer godt med ;)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

