En sprek giveaway

Kan tenke meg det er mange som sitter å planlegger nyttårsforsett i disse tider.
2011 går snart inn i 2012, så det er vel passende.. har en liten liste selv med ting jeg burde prøve å holde i året som kommer..
Men først vil jeg gjerne dele lit av min motivasjon med dere.
Alle som har fulgt meg en stund vet at jeg er en svoren Elixia treningsnarkoman.
(De har den beste og mest innholdsrike gruppetreningen jeg har sett)
De har mange ulike grønne timer (enkel og effektiv), oransje (trinn og kondisjon), gråe (body and mind) + nåkka åttat som vi sier på trøndersk.
De har også utrolig flinke gruppeinstruktører og flinke personlige trenere.
Selv er jeg primert på Carl Berner og Ringnes Park i Oslo, men med premium medlemskap kan man trene på alle Elixia sentre i hele Norge.Jeg er litt usikker på prisen,men tror den er rundt 700kroner i måneden,med flaks kan man treffe en bra kampanje og spare en del. Du kan også få 10% avslag om du jobber kommunalt.
å trene på treningssenter er jo dyrt uansett hvilket man velger.
Heldigvis så har jeg fått 3 stk gavekort (3 dager trening på valgfritt elixia senter) fordi jeg er så flink til å gå på timer. (les: har gode venner som er trenere)
Disse kan brukes 3 dager sammenhengende, så får man en liten smak på om Elixia er treningskjeden for deg? Og man må ikke bli medlem for å bruke de.
Noen som vil ha de? Vet ikke helt om en får alle eller 3 stk får.. kommer vel ann på hvordan interessen er?

Any takers?

og hvis noen har fitocracy. add me: IdaPida og om noen vil ha invite si ifra, jeg har 10 invites.

Categories: fun, health, life | Tags: , , , , , , | 19 Comments

Post navigation

19 thoughts on “En sprek giveaway

  1. Stilig=) melder meg på!

    SV;Takk Ida:) Koselig å høre!

    Så bra at du er ferdig med alle julegavene ! Yay!

  2. SV: God tur hjem til Trøndelag søte Ida :)

  3. Herlig, men er medlem av sprek og blid, og trives med det ;)

  4. så fin giveaway! den ska nogen andre prøva seg på, for me har kje elexia i haugesund:)

  5. Ohh, I vil gjerne ha treningskort:) :)

    SV: Lesestoffet i snakka om e tre forskjellige bøker (haha, i les gjerne 3-5 på en gang og blir aldri heilt ferdig me nokken):p Dem i nevnte e:
    * The boy with the Cuckoo-Clock Heart
    *American psycho
    * Narnia

    Skriv nok meir om dem når dem e ferdig lest ;)

  6. Ååå, jeg hadde sagt ja takk om jeg bodde nærmere et senter! Her går det i egentrening på et trimrom…..

  7. God jul!

  8. SV;Takk ! Håper du hadde en kjempe fin juleaften også!

  9. Moro… Jeg er selv medlem på treningssenter så trenger derfor ikke dette, men herlig give away. Håper mange melder sin interesse :D

    SV: God jul til deg også Ida :)

  10. SV: Jeg måtte bytte en god del i år jeg, men det er jo bare moro :D

  11. SV;Så bra:) Blir jo ekstra stas å se den i morgen!

  12. SV: Ja det synes jeg det var også, derfor jeg ikke ga meg og heldigvis fikset Metro senter opp for meg :D

  13. tusen tusen takk, det e alltid så kjekt å logga seg inn når du har kommentert, plutslig så har eg mången nye kommentarer ;) godt nyttår snille du!

  14. Så kjekt, skulle gjerne trent litt mer jeg også. Får ta til takke med de parisianske gater ;)

  15. Monica S

    Jeg vil prøve!! Da kan jeg bli med deg ei helg! ;)

  16. Så at den allerede er delt ut, men kul ting å ha giveaway på da! Selv trener jeg på Sats, er kjempefornøyd, elsker å trene der! :) Er litt dyrt som alle andre treningssentre, men absolutt verdt det for min del!

  17. <3

    Sv/ Ja, det håper jeg også. Også vil jeg på besøk hos deg! Det må vi få til.
    Nej, flink trenger man ikke være (jeg er bevis på det) men jo værre man er jo morsommere er det nesten. Vi lo masse for å si det slik haha.

  18. Har nå delt ut alle gavekortene.
    Men om jeg får fler så sier jeg ifra hvis noen andre er interessert?

  19. Oi, lenge siden sist! Bra du fortsetter å blogge! :)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

