This is my home

that thought struck me after I followed Monica to the trainstation yesterday and I was walking back to the appartment.
This is where I’m going to live now, so weird, surreal still.
My dad was here this weekend too and I spent a small fortune in ikea, but looking around my room now, it’s worth it.
I’m sat in my new sofa, watching some A Very Potter Musical, sipping some cold pepsi max, waiting for Line to get here to help me with a cable for my tv :) life is good!
So what do you think?

It was lovely to see Monica again yesterday too, we went to see Letter to Juliet, a proper chickflick with heaps of humour :) And on thursday I’m going to Prague with my colleagues.

Categories: friendship, life | Tags: , , , , , | 23 Comments

Post navigation

23 thoughts on “This is my home

  1. Rachel

    Oh its so lovely and fresh white. I like that you’ve got a;; your little things in it. it looks really homely
    x

  2. Digga stolan, dem va kjæmpe fin! Sjer ut som du får d kjæmpe kosli der :)

  3. Awww, så koseli det vart te dæ :)) Gler mæ te å træffes igjen, hadd det kjæmpekoseli i går :D

  4. LOVE, LOVE, LOVE IT!

  5. I really like the white cleanness of it all, and all of your personal details. :)

    Prague! Wow! Have a GREAT trip! I’ve “always” wanted to go there ;)

  6. Line

    Fine rommet. Sofan eg sitt i er veldig god;D

  7. Koselig sted :) Nå har vi ihvertfall noe felles, nemlig like bord ;) Og PC´en min står på akkurat samme sted, på høyre side, haha.

  8. så hjemmakoslig det blei:) nå må eg nesten få den nye adressen din:)
    og god tur te praha på torsdag da:D ekje gale å få verme på tur itte å ha vert ansatt så kort tid:D

  9. Looks lovely :D
    Du har det no bra no ja skjønne æ! :D

  10. Wow, it looks so much more homely now! I love it!

  11. ååh, så fint og kos du har fått det!

  12. hehe, noen troll e morsomme ja ;)

  13. snillesøte du, tusen takk! det e ikje så mye mær enn Milla tanker og drømmer bak i der ;)

  14. A very potter Musical FTW! Elsker den! :D

  15. Tusen takk! ja jeg har det!
    AAww.. den er awsome.. åpningsanger er noe av det morsomste.. we’re making evil plans :P

  16. så fint og koselig :D ikea <3

    og ja, jeg er nok ganske ofte i trøndelag! har jo farmor og farfar i klæbu :)

  17. Sv: Som jeg skrev til Astrid Katrine at du trenger ikke være god i noe for å ha det gøy. Jeg er ikke spesielt god jeg heller, men jeg stoooorkoser meg når jeg er med venner på snøtur :) Det er jo det det hele handler om mener jeg da.

  18. Line

    SV: Var kos å være på besøk og <3 vi ses nok etter helga når begge er heime igjen:D

  19. Aww.. tusen tusen takk! Nå ble jeg glad :)
    Ja AVPM er fantastisk.. hele greia :D

  20. Kjempefint rom :D:D

  21. Det ble veldig koselig <3

    SV: Ja det er mange dyre der ute, men så en billig og kjempefin en på Bik Bok i går! Har VELDIG lyst på den ja <3

  22. Sv: Skulle gjerne kalt prinsen for pus også jeg, altså! Spørs vel hva han hadde syntes om det! haha… Spørs hva han synes om at jeg kalle ham prinsen også! :P

  23. Så koselig, Ida! Tenker du får det kjempefint der :) Bor du alene?

    SV: Aaw.. Søti! Jeg prøver å skjerpe meg, men jeg er jo syk også nå, så har ikke like mye å gjøre :p Ny sangtekst på bloggen du kan se på i mens du venter, da :)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

