My name is Klara Kælvbua

I appear once a year around this time and I’m incredibly delicious. I enjoy being drunk, talking to complete strangers and dance. and as you can see my greatest talent is drinking with both hands at the same time.

Klara Kælvbua at her best!

Yes it’s Vømmøl only once a year and it’s the time where all the locals of verdal go insane with costumes and names and of course alcohol, but the latter is the case more than once a year..
The whole idea of vømmøl is over 30 years old, but it’s had a real revival the last 15 years and has become a massive festival.
To sum up this year it was pretty similar to last year, except it involved less people i knew, cause I couldn’t really find anyone. and the people I went with left early, luckily I found someone to walk around with, which saved my night hehe..

Hjertine, Ida, Petronella and Klara :)

Hjertine Huttubakken was missing this year, which I really noticed when Petronella Springfart left with StEven Vainnkaillmoen. And I really don’t get why we spend so much money on just a few hours of fun, but we do it every year anyway.
I haven’t transferred the photos from last night yet, so the photos are from last year.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “My name is Klara Kælvbua

  1. hehe så koslig! og så søt Klara va:) <3

  2. Høres ut som skikkelig fæst :)

    Sv 1: Tror nok underbevisstheten spiller et lite puss ja, men det er vel bare en omstillingsprosess :)

    Sv 2: Hehe, så du tror jeg stryker med i forsøket i å nå målet?? Hvis jeg plutselig en dag slutter å blogge, så har jeg klart målet, men dødd i forsøket :-)

  3. Glemte helt at det var Vømmøl jeg. har aldri vært på det før, men kunne tenkt meg det i år. men som sagt, glemte helt av datoen :S hvis ikke hadde jeg kanskje kommet dit en tur jeg også – er jo ikke lange biten unna her, pluss at jeg har hatt fri helg. yeye, får prøve igjen neste år ;P hehe! :)

  4. høres fantastisk morsomt ut! :D

    jeg bruker heller ikke å finne meg noe på gina tricot, men denne gangen hadde de myyeeee fint :)

  5. Sv: Åja, sånn og forstå. Jeg skal nok klare det ;)

  6. Sorry we left so early, but I was getting cold and didnt want stEven more drunk cause that wouldve ruined yesterday a bit I think. Gla du fannj dæ folk å heng me da, hadd vyrti lenger vi å om vi ikke hadd gårsdagen planlagt.

  7. Hihi! Elsker det bildet av deg! Og elsker at du har begynt å legge inn flere bilder av deg selv. Flink jente ;D Jeg har aldri vært på Vømmølfestivalen og visste ikke den var slik! Men den høres veldig morsom ut! Skal absolutt oppleve den en gang ;D

    SV: Uff.. jeg håper ikke du blir lei deg av tekstene mine. Jeg skriver jo mye rart til tider, men tror ikke det er noen som virkerlig kjenner på det jeg skriver så godt som du. Alt du skriver er som en støtte, på en måte. Alltid like koselig å få kommentarer ifra deg, iallfall. :) Tusen takk nok en gang, Ida! <3

  8. Så morsomt bilde av deg ^^
    Jeg har aldri vært på noe lignende festivalting, men det ser jævlig artig ut da!

  9. Sv: Du har rett. Det er en froskefant. Og ja, larva var lett, hehe. Deilig med en tur iblant :-)

  10. SV: Du er ikke dum, altså! Diktet “Sunrise” er faktisk refrenget til en av de siste sangene jeg har skrevet. Noen melodi har jeg ikke enda, men det skal bli en dag ;)

  11. ooh! så sick koselig ut!

  12. Morsomt bilde av Klara Kælvbua ;)

  13. Gøøøøy!!

  14. Det hørtes skikkelig gøy ut! Skulle ønske vi hadde noe sånt her :P

  15. Hihi, dere er søte altså! :D Jeg vil se bilder fra i år!

  16. Renate har de :)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

