Do you remember my heroine?

Some of you might remember that entry I wrote back in January about Ida Jaarvik Hetland and her charity work in Guatamala?

This is Ida

Her facebook group is still going strong and she’s managed to raise a lot of money and helped the children og CASA JACKSON a lot.
I just wanted to raise some awareness again, as she’s now booked her 4th trip down there to contribute, like I said last time, this lovely selfless girl is paying all of her own expenses and every penny she raises goes to help those who need it.
So if you can spare a little bit to help her make life easier for the children, you can either transfer money or go to her group on facebook and see how you can help.

Kontonummer:

3325.37.38397.


her work is really so very important, and I wish there was more people like her in the world, she’s a true heroine and a real inspiration.

Categories: life | Tags: , , , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Do you remember my heroine?

  1. Sv: Haha, jeg så på sporten idag, og der var det intervju med Mini. Snøen dalte lett og fint ned på skuldrene hans der han stod i Trondheim. På min side har vi hatt 16-17 grader idag, men ikke allverdens med sol forde. Merker du det?? Sommer og varme er på vei :-)
    Selvfølgelig er du en inspirasjon. Du må ta en titt på hva du gjør og hva du sier og skriver om, og da ser du det kanskje selv at du inspirerer folk, ikke bare meg :-)
    God natt!!

  2. det e så fint:)

  3. Hun er en helt! Det burde vært fler folk som henne! Selv har jeg et fadderbarn da, så litt hjelper det jo ^^

  4. kjempe fint at du skriver om det her så flere får sett det, synes jeg er kjempe bra :D

  5. Utrolig bra at noen er så engasjert. Hun gjør en kjempeflott jobb. Inspirerende :)

  6. Oh wow! That really is amazing what she’s doing!

  7. Sv: Åhhh, skal bli kjempedeilig med langhelg. Det er deilig bare å komme seg vekk litt for å slappe av.

  8. for et utrolig flott initiativ av ei flott jente! Jeg skal helt klart donere en liten slant! Takk for tipset :D

    sv: Taste of nature barene koster 20kr i helsekostbutikk. Jeg hadde store planer om å skrive om alle sammen, men jeg har funnet ut at alle er så gode at det ville uansett stått det samme om alle :P det finnes ni forskjellige smaker (se tasteofnature.no), jeg har smakt seks og den eneste jeg ikke har likt så godt er blåbær. Den med gojibær er favoritten så langt :)

  9. Hoppas du får en trevlig valborg:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 136 other followers

